Fatma160615 Bizde 37+0 ız erkek.. ayın 20 sinde sezeryan olucam. Ama bu iki gecedir çok sancım tutuyor saniye sürüyor ama beni benden alıyor. Tarifi olmayan bi ağrı 🤕
Bede Benav47 bende cok sikildim 2 senedir icimde tasiyor gbiyim. Bugun hafiften sancim vardi ne umutla gittim dus aldim makyaj yaptim sacimi duzlestirdim gittim dedikiiiii dogum sancisi degil.. 😏 piskin piskin eve döndüm