Lulemom Acelya-08 ben 37 de gitmiştim kontrole. Hiç bi doğum belirtin yok dedi ve 39+3 e gün verdi. Doğuma girdiğimde açıklığıma baktılar açıklığım bile yoktu. Eğer doğum belirtisi yoksa bekletiyolar 39. Haftayı.