Acelya-08 Kızlar 37.haftamda doktora muayeneye gideceğim Cumartesiye denk geliyor sezeryan düşünüyorum sezeryan olanlar veya doktor gün verenler 38.haftaya gün verir yoksa bekletir mi?
Havva-celik Acelya-08 canım bende 38 haftalık oluyorum haftaya Çarşamba oğluma inşallah kavuşurum 🤲🤲🥺
Edadadada Acelya-08 38 e verdi bana da haftaya Perşembe ama üçüncü doğum benmki ilk dogum olanları 39 a bekletiyor bazı doktorlar
Guney16_Enes21 Acelya-08 İlk doğumumu tam 39da sezeryan oldum bebek hiç aşağı inmediği için. Bu defa 38+5 dedi doktorum ama ben 38+1 için uygunsa dedim tamam ama yine günün yaklaşınca bakalım o zaman netleştirelim dedi. Sabah kontrole gideceğim bakalım ne diyecek
Eymen_Enis_Ser Tucenur anladım canım 35 im bende aralığın ilk haftası kısmetse ikinci sezeryan olucak bi oğlum var 1.5 yaşında