Kızlar bebeğimin bir sürü kıyafeti var fazla fazla aldık her şeyden ama bir baktım ki sadece bir tane patikli tulumu var, patiksiz bir kaç tane alacaktım unutmuşum 😬 şimdi bakıyorum Trendyoldan alacağım. Sizce 0-3 mü 3-6 aylık mı alayım? Çabuk büyüyor diyorlar bebeler için 🤷🏼♀️ ben bayılıyorum bebek tulumlarına, hemen doğurup giydirip süsleyip oynamak istiyorum oğlumla 🤭