derya46 Kusciviltisi benim 39+4 oldu belim aciyor artık tık yok doğru düzgün egzersiz de yapamıyorum belim bacagim acıyor oldugum yerden zar zor kalkıyorum normalim bozuk gelselerde hafiflesek inşallah aminnn
Kusciviltisi derya46 ya 38 de doğsaydı şuan 3 haftalık bebeğim vardı hatta neredeyse 4 hafta olacaktı 😂 benden sonraki gebeler doğurdu ve artık uykular gerçekten haram durmadan krampım var ama hic bisey gelmiyo, sizde de oluyor mu kramp
Kusciviltisi Bernayy valla canım şuan merdiven çıkıyorum bunları yazarken bir elimde hurma ama olmayınca olmuyo 😂 moralim yerlerde
Kaderx Kusciviltisi 40 haftayım. Gelmiyo. Ben 38 fln doğururum sanıyordum 40 hafta dayandık. Herşeyi yapiyom . Allah ne derse o oluyo. İnslh gelir ya 🤷 sancı yok
Kusciviltisi Kaderx nst de felan sancı cıkıyor mu peki, bende tam olarak öyle düşünüyorum sonuç 41 e dayandık😂
Kusciviltisi Fagamze yaaa bide sizin ikinci🤦♀️ İkinciye de çabuk gelir diyorlar oda yalanmış😂 tüm tezleri çürüttük
Fagamze Kusciviltisi aynen öyle normalde kız çocukları erken doğar derler ona dahi inanmaz oldum bakalım Kasım 11de doktor çağırdı alalım dedi hayırlısı olsun
Shnern Kusciviltisi sanırım bende senin bayrağını senden sonra alacgim . Bende 39+1oldum sancı vs yok gayet kendisininde keyfi yerinde
Kusciviltisi Mihricannnnn iste tam olarak banada böyle deyip bol bol ümitlendirdiler😂😂 bunların canı ne zaman isterse o zaman geliyorlar bence
Asliveannesi Ozie1993 kizlar Doktoruma sordum açilmam olmasi icin ne yapmam lazim sancin basladiginda cektiyim sancilarla acilman olur bisey yapmana gerek yok dedi millet bunune sunu yap doyor dedim Ne yaparsan yap Allah izin vermedikce bos dedi yoladi
Kusciviltisi Asliveannesi ama benim doktorum söyledi şuan yediklerimi içtiklerimi felan gerci yine de faydasını göremedim ama
Asliveannesi Kusciviltisi yok faydasi bende cok yaptim yuruyus trniz hateket gitim 3 gum once 1 cm aciklik var dedi oda ucuncu oldugu icim normal yane
Mersena 40+4 bende doğuramadım Perşembe ye sezaryene gün var ve yinede bir Umut bekliyorum sancılanırım da normal gelir diye 😕
Kusciviltisi Mersena benimki de cuma 🙈 zar zor kendimi normale ikna ettim onda da bebeğim gelmek istemedi, varmış bir hayır
Gunesim1 Kusciviltisi oyyy ben bunları okudukça korktum. 38+4 oldum attık gelsin istiyorum sizin yaptıklarınızı yapmıyorum da üstelik. İnşallah tez zamanda gelir. Bir de cinsel ilişki deneyin isterseniz meni içindeki sıvı da doğumu başlatıyor diyorlar
Kusciviltisi Gunesim1 vallahi her gün onuda deniyorum ve en başından beri her gün korunmasız bizim ona rağmen gelmedi hayret ediyorum 😂 inşallah sizinki en tez vakitte gelir
Gunesim1 Kusciviltisi hadi inşallah 😊 sağlıkla gelsinler de artık. Daha doğmadan nazlanıyor sıpalar doğunca nasıl olacaklar bakalım 😀