Kusciviltisi Ya kızlar bu bebek neden gelmiyooo gözüm yollarda kaldı cuma zorunlu sezaryen olacağım bu gidişle benim gibi olan varsa azıcık teselli etsin nolur ahshsjkdld😂
Kubra2721 Kusciviltisi ayy 38deyim dayanamiyorum 40+5 olursak naparim acaba seni cok iyi anliyorum 🤦🤦 hurma yuruyus merdiven squat vs denedin mi
Elikra Kusciviltisi benim oğlum da öyle olmuştu artık ümidim bittiği anda geldi hem de sancımın başlamasından 2,5 saat sonra jet hızıyla yani😅
Kusciviltisi Kubra2721 38 de her an gelir diye bekliyordum ama asla gelesi yok😂 evim dubleks her gün kaç kere cıkıyorum Allah bilir hurma ahududu çayı 2 haftadır içiyorum yürüyüş yok şimdi ne yalan söyleyeyim 🤦♀️ Ama gelmiyooo😭😭😭
Kusciviltisi Aag06 icinden şey diyo çocuğum ‘gerçekten iğrenc bi hayat’ 😂😂 bide ben hep 38 de gelir bence diyordum 41 i gördüm
2kiz1erkekannesi Ben ilk dogumu 40+5te ikincisini 40+2 de suni sanciyla.yaptim.. benim vücudumun normali bu bence anladim artik. Erken doguramiyorum. Simdi de 36+4 oldun. Umidim yok ben yine 40lari.gorurum diye rahatim😁
Kusciviltisi 2kiz1erkekannesi cinsiyetleri neydi peki 😂 ya bide beni kandırmışlar kız erken gelir diye bende garip garip bekliyorum agshsjsks bende bu gece 40+5 oluyorum toplu dua edelim de gelsin şu bebek, ben suniden aşırı korkuyorum ya maşallah siz doğum yapmışsınız ilki mi rahattı ikinci mi
Gunesim1 Kusciviltisi oyyy ben bunları okudukça korktum. 38+4 oldum attık gelsin istiyorum sizin yaptıklarınızı yapmıyorum da üstelik. İnşallah tez zamanda gelir. Bir de cinsel ilişki deneyin isterseniz meni içindeki sıvı da doğumu başlatıyor diyorlar
2kiz1erkekannesi Kusciviltisi valla boyle seyleri cinsiyete baglamak bence mantiksiz. Cocugun cinsiyetinden cok annenin vucuduyla alakali. Gobegin sekline gore cinsiyet soylenmesi de sacma geliyor mesela. Benim kizlarimda da oglumda da karnim cok sivri olur ic karnım dar demek ki diyorum.benim vucut yapım bu yani. Dogumlarim da ilki kızdı ikincisi erkek. Ne yalan söyleyim ikisi de zordu ama oglum cok daha zordu kafasi büyüktü hep ölçümlerde de 2 3 hafta önden gidiyordu doguramadim bir türlü. Baya zorladi.bakalim bu nasil olacak🙄 tirsmaya basladim.🥺
Kusciviltisi Ozie1993 ayyy ne kadarlıksınız, valla her gün diyorum ki aha bugun doğurcam kesin ama yok😂
Kubra2721 Ozie1993 bugun karar verdim yarin hepsini cok duzenli yapcam haftaya sali kontrolume kadar bi ilerleme olcak inaniyorum 😂😂
Asliveannesi Ozie1993 kizlar Doktoruma sordum açilmam olmasi icin ne yapmam lazim sancin basladiginda cektiyim sancilarla acilman olur bisey yapmana gerek yok dedi millet bunune sunu yap doyor dedim Ne yaparsan yap Allah izin vermedikce bos dedi yoladi
Kusciviltisi Hilal56 kaçıncı gündeydiniz tam, ya günde 5 tane yiyorum yine tık yok sıcak suya bile oturdum😂
Kusciviltisi Bernayy valla canım şuan merdiven çıkıyorum bunları yazarken bir elimde hurma ama olmayınca olmuyo 😂 moralim yerlerde
Mihricannnnn Kızlar bende 38+5 oldum bu gece bugün kontrolüm vardı valla ne yalan söylim çok kötüydüm bugün birde Arada kasılmalar oluyor tamam geliyor diyorum geri vaz geçiyor 😃bu Arada benim erkek kızlar erken gelir diyorlar ama benim kızım 41 haftalık doğdu😂
Kusciviltisi Mihricannnnn iste tam olarak banada böyle deyip bol bol ümitlendirdiler😂😂 bunların canı ne zaman isterse o zaman geliyorlar bence
Fagamze Bu senenin kızlarının gelesi yok bende tam 40 haftalığım ne gelen var ne giden ilk kızım sabırsızdı bu kız da gelmek istemiyor ☺️☺️☺️
Kusciviltisi Fagamze yaaa bide sizin ikinci🤦♀️ İkinciye de çabuk gelir diyorlar oda yalanmış😂 tüm tezleri çürüttük