Bende çift rahimliyim. Tek rahim ağzı iki ayrı rahim benimki. İlk gebeliğim maalesef düşükle sonuçlandı. 8 haftalıktı ama 6. haftada kalmış. Doktorum rahimle alakalı değil bu haftaki kayıplar dedi. Şimdi yine bebek düşünüyoruz ama erken doğum riski, yeniden kayıp yaşarmıyım korkuları var. İstediğim ay da korunmayı bırakır bırakmaz hamile kalmıştım. Sizin nasıl oldu yardımcı olurmusunuz 🙏🏻