Haticeliz ilki 38+5 haftalık sezeryanla doğum yaptım canım ben hiç sorun yaşamadım hamileliğimde başına progestan kullandım 4 aydan sonra doğuma kadar her hafta prolutan iğne kullandım buyuzden belki sıkıntı yaşamadım 5 aya kadar çalışmıştım sonra yurtdışına gittim 14 saat yolculuk orda düğün telaşı koşturmaca yani ben hiç yatmadım çok şükür çok iyi geçti hamileliğim evet genelde sezeryan oluyor bebek zaten ters oluyor şimdi hamileyim 22+3 haftalık ama busefer yurtdışındayım ve burda kesinlikle ilaç ve iğne vermiyorlar oyüzden biraz korkuyorum bişey olur diye şimdilik herşey yolunda inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🤲🏻