Ozie1993 DefneRana normal doğum gibi görünüyor şuan bu benim 2. Bi kızım var şimdide oğlum olacak inşallah 🙏 sancılarım geliyo gidiyo 2 cm açıklık vardı en son ama hala bekliyorum
alyavetuna kubrads01 kubrads01 hayir hicbiseyim yok 😅 kızımda da 41.haftada suyum gelene kadar ne ağrım ne sızım oldu. belki suyunuzla başlar agri sizi
Zeyzeynoo Ozie1993 Allah’ın izniyle aynı aslında ben 28 kasım doğum günüm o zaman istedim pazara denk geldiği için olmuyor olsun bir gün önce olsun hayırlısıyla 🤲🏻
Mvaainur Ozie1993 bende samci bawlamisdi doktor bakto 2 sm 6 7 saate dogurdum.Iliwki yasamisdim aksami bide cok yuruyuw yapmiwdim o yuzden dogumum baslamisdi ama vaktinde 39+5de
Dilara22 Hahah bende 2 yıldır hamileyim 😂 karnımın en son ne zaman düz olduğunu hatırlamıyorum. 😂😂 Bizim de son 12 gün kaldı. Aşırı derecede ağrılarım var.
mathildaa Ozie1993 darısı başıma… 60 gunden geri düşmesi o kadar uzun sürdü ki sanki 1 senede 1 ay geçti gibi. Son 36 :/
Betl Ozie1993 Dün belim kasıklarım ağrıyordu boş ağrılara kızdım evi baştan aşağı elimle sildim gelceksen gel diye ama gelmedi 😃 vakit neyse o oluyor
Mvaainur Ozie1993 benim oglum 39+5de kizim ise 40+5de gelmek istemiyordi sezeryana alindim simdi 3cu hamileliyim