Ozie1993 Ben 🙋🏻♀️ daha bugün belime o kadar sert bir ağrı girdi ki sabahtan beri cekiyorum. Pilates topunda hareketler yaptım yürüdüm merdiven indim ciktim belki baslamistir diye ama kasıklarimda ağrı yok. Bel agrım olmasa çok iyiyim ama oturunca yatınca yürüyünce batıyor. Haftaya kontrolüm var O zamana kadar doğar mi doğmaz mi bilmem 😀