Vesoss beni çok kötü yaptı herkez de aynı etkiyi mi gösterir bilmem bende üşüme kol ağrısı baş ağrısı yaptı bide karnim çok kötü oldu bebek top gibi toplandı canımı fazlasıyla yaktı saatlerce geçmedi şimdi 2.dozu olmaya korkuyorum açıkçası ☺️ bu arada 30+5 günlük olduk kasımın 5inde olduk asimizi da 🤭