Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Benim Gibi İkinci Sezeryanı OLucak OLanLar DurumLar Ne SizLerde
Nuray58 Eymen_Enis_Ser 2. Sezeryanı olacağım ama daha günümüz belli değil 35 haftalık olduk haftaya kontrol var o zaman belli olur. sezeryan ile ilgili hiç bir korkum yok ilk rahat geçmişti buda öyle olur diye düşünüyorum ve umuyorum 😁 çok amin
1Kubra_ Eymen_Enis_Ser korkuyorum ilk de korkudan oğlum kaburgalarımın arasına girmişti 3 gün ağrısını çektim bunda şimdiden korkmaya başladım
Zeytin20 Eymen_Enis_Ser 20+4 teyim. İlki zorunlu sezaryendi. Çok rahat geçti. Oğlum 34 aylık. Yine sezaryen olucam hiç korkum yok hatırlamıyorum bile acı çektim mi bilmiyorum 😆
FHKK Eymen_Enis_Ser Bende 2. Sezeryan olucam. Neden L harflerini büyük yazdınız 🤷🏻♀️😂 En son 2012′de modaydı ksksmdmdn
Selver07 Benim de 2. Olacak 34+4 günlük suan ☺️ Aralık ilk haftası olacak sadece heyecan var ama 36. Haftada gün verilince ne olur bilmiyorum. 😀
Eymen_Enis_Ser Selver07 bizde 35 olduk hem korku hem heyecan 🤗😄bu ayın 26 sında son kontrol ondan sonra da gün verecek doktorum canım 🤗
Zeytin20 Eymen_Enis_Ser evet doğumdan korkmuyorum 😆 2 kez gözlerimden lokal ameliyat oldum o zaman bütün korkular bende yok oldu 😬 sezaryende bişey görmüyorum ki me yapıyorlar arkada 🤣