Minigim24 Aysun1981 evet ya eşimde aynı şeyi söylüyor bütün zaman yollarda gececek diyor metrobüs kullanalım falan dedim de hava soğuk olursa üşütürüz diye pek sıcak bakmadı umarım güzel geçer çok teşekkür ederim, benim ilk gelişim evet 🥰