Tek önerebileceğim hastane başakşehir şehir hastanesi hijyen ilgi alaka çok gzuel ben ilk sezeryan orda oldum şimdi tekrardan orda olacağım inşallah odalar tek kişi hastanede büyük hastane içinde ne ararsan var ihtiyaç olursa mesela,doktorlar ebeler çok ilgili benim oğlum doğduğunda bir saat bebegimi emmeye alıştırmak için uğraştı bebek hemşiresiydi sonra tutması için çok uğraştı özelden bin kat iyi hemde masrafsız