Mrveyl Kızlar merhaba Şuan özele gidiyorum hep özele gittim,biliyorsunuz ki özellerde maddi olarak doğum yapmak çok zorluyor.devlet hastanesinde sezaryan doğum yapan var mı, varsa memnun kaldınız mı? Bu korona döneminde nasıl ?
ikikuzuannesi_18-21_ Mrveyl ilk doğumu devlet hastanesinde yapmıştım ilgi alaka çok güzeldi yek kişilik odaları vardı şimdi yine aynı hastaneye gidiyorum odalar yine tek kişilikmiş bakalım bu sefer nasıl olacak doğumdan 2 gün önce kovit testi vericem.
Aysekadir Mrveyl şehirden şehire ve hastaneden hastaneye çok fark ediyor canım istanbulda devlet çok sıkıntı
superrmomy Elenim kanuni mi 🙄 asla tavsiye etmem. Merhametli bir doktora denk gelirseniz şanslısınız. Başakşehir çam ve sakurayı tavsiye eden çok var. Hem hijyen hem doktor açısından.
Defne34 superrmomy Elenim kanuni mi 😂 kanuni den uzak durun demek ıstedınız sanırım berbat bır yer orası evde dogur daha ıyı
Elenim superrmomy geldım cnm hep 3 orda yaptım daha dün ordan cıktım ben tertemiz ilgisi baya vardı bana
Elenim superrmomy cam sakura hiç randevu bulamadım ben bide 4 cu sezaryen olucam kanuni takip ediyor beni
Defne34 superrmomy kanuni de arkadasım dogum yaptı ölümden döndü bebekte kendısı de yasadıgına şükrediyor
superrmomy Elenim ben kontrollere gittim bir kac kere. Bugün de 4lü test icin gittim. Şanslıydım ki melek gibi bir doktora denk geldim. Ama doğum esnasında askerlik hikayeleri gibi annelerinizin doğum hikayelerini dinledim. Memnun kalana çok az şahit oldum. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah. Sezeryan daha kolay geçer belki, normal doğum da sancı çekerken çok azarlıyorlarmış 🙄
Elenim superrmomy normal de evet cnm azarlama var ama sezaryen da öle degıl giydirip hadı gidelim dıyolar sandalye de off off gün gelse de btse bunlar
Smyrayldrm Mrveyl canm bende 2 oglumu sezeryan devlet hastanesinde yaptm gercektn de cok memnun kaldım cok guzel suanda 3. Hamıleyım 1 ozele 1 devlete gdyrm bende sezeryan da herhalde devlette yaparım dıe dusnuyrm saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin cnm hepımızın ınslhh 🥰
Smyrayldrm Mrveyl valh cnm en son dogum yaptıgında 2 kısıydı suanda bilmıyrm inan uzerınden 6 bucuk yıl gectı sorarım onu olmasa
PrensesFiona Mrveyl Ablam yozgat şehir hastanesinde sezeryan doğum yaptı yanında ben kaldım refakatçi olarak. Çok güzeldi o zaman pandemi olmadığı için 2 kişilikti oda ama şuan pandemidden dolayı her yerde tek diye biliyorum. Doktorların hemşirelerin ilgilenmesi özel gibiydi.
Mrveyl PrensesFiona benimde iki hafta sonra sezaryan doğumum var ama öZelde mi devlet mi olsam kararsız kaldım
PrensesFiona Mrveyl canım eğer ulaşım sıkıntın yoksa hastane güzelse devlette ol. Ben şehir hastanesine gitmek istedim ama hem şahsi arabamız yok hem de 1.5 saat o yüzden imkanları biraz zorlayıp özele doğum paketi yaptırdık.
Elenim Defne34 özele gidiyorum ben normalde ama 4 cü sezaryen yapmıyorum dıyor kendi doktorum oraya yönlerdi benımle de güzel ilgileniyorlar ilk doğumunda orda yaptım ben sıkıntı yok yani iyiyiz biz doktorlar la
Mrveyl PrensesFiona canım 45 dk yol var hastaneye,hani sezeryan olcam ilk hamileliğim özeldeydi şimdi kararsızım ve korkuyorum