bebisin_annesii iyxtviycutxut bende iğne vurunuyorum 12 haftalığım çok üzülüyorum içten içe kimse kimseyi anlamaz 🥺
Cck nildenalioska Benim 6. Haftanın başında kahverengi akıntı şeklinde başladı 6+5 te ve 7+0 da kırmızı kanama geldi, şuan hala devam ediyor kahverengi akıntı şeklinde 😔