Lavantakokusu selam çiçeğim 🙋🏼♀️ 56 günlük olduk bizde. Benim de kanamam bitti şükür ağrım falan hiçbir şey de kalmadı bebeğim de her şeyi atlattı şükürler olsun. Şimdi aşk yaşıyoruz ana oğul 😍 tabii yığınla katlanmayı bekleyen çamaşırlarım, bardakta soğuyan kahvelerim, toz kaplamış aynam, uykusuzluktan yorgunluktan çökmüş morarmış göz altlarımı saymazsak süperim 😅 sürekli memelerim açık geziyorum evde, memeye bağımlı bir bebem var emzik yerine kullanıyor mememi tam bir eşkiya oldu 🥴 tek sorunum şu an şu ki ben çok hızlı kilo verdim, sanıyorum hala da veriyorum hiç ana gibi değilim 🙈 ama azıcık bir göbeğim kaldı daha korse almaya fırsatım olmadı geç mi kaldım alsam faydası olur mu bilmiyorum. Senin nasıl gidiyoorr 😍