Nilh20 yok beslenmeyle ilgili durum değil bizde genetik.
Tabi 4 kilo ve üstü normal doğum yapanlar var.Annem kardeşimi normal doğurdu 4,200
Ama 2ci doğumdu
İlk doğum için çok zor oluyor 4 ve üstü kilolu olunca bazı riskler oluyor.
Doktorum zorlamıyor benim karar vermemi istedi.
Birde erkek çocuk,erkekler normalde kızlardan biraz geç doğuyor.Okadar beklersem 4500 falan olur 🤦🏻♀️
Olaysız doğum mümkün değil