Lavantakokusu Elif1608 o çoğumuz da var sanırım ya bende zar zor yapıyorum artık, zaten yere birşey düşse eşim gelene kadar orada kalıyor artık 😂😂
ebruus 20 aralik bizimde, 41 gunumuz kaldi odamiz hazir sadece cantam kaldi ve bir ikisi eksik canim hic bise yapmak istemuyor🥺
2melekannesi_ Lavantakokusu ahh annelik işte yaa şimdiden bebişi önde tutuyoruz kendimizi 2.plana atıyoruz🙃 onlar sağlıklı olsun da bizim en büyük mutluluğumuz zaten💜
Lavantakokusu Emir1011 doğuma yakın hepsi normalleşir diye düşünüyorum doktorumun dediğine göre, yinede sen de sor doktoruna gidince
Fundabshn Lavantakokusu Çantamız odamız her şeyimiz hazır geriye benim doğuma hazırlıklı olmam kaldı 😊 Bakalım hayırlısı olsun inşallah zaman geçtikte doğumu düşünür oldum korku sardı 😂 Rabbim tüm annelerimizin yardımcısı olsun inşallah bizimde burdaki sayıma göre 51 günümüz kaldı 32+5 haftayız 🤰👶💐
Masalminik Lavantakokusu 34+0 her şeyi aldım çok şükür alışveriş kısmı tamam. Yarın annem gelicek memleketten şöyle güzel derin temizliğimizi yapıp bebişimmm kıyafetlerini yıkayıp yerleştiricez hastane çantamı hazırlayacağız. Gittikçe heyecan artıyor
Nermin70 32+3 deyim dun yikadim.kiyafetleri utulemek kaldi yarinda utulerim yavastan hazirliyorum artik. Hastane cantasi kolay da gun ne zmn verir ben onu merk ediyorum sezeryan olcam. Gun alan varmi bu haftalarda olup
EbrarLinaBebek Minikpanda6 önceki drma göre 35 haftalığım ama 32.haftada Dr değiştim bu Dr satımı değiştirdi o yüzden 34+3 üm bugün gittim 2.5 kg 47 cm kızım
Canlarrr Benimde sezeryan olacağı için 1 Aralık kıyafetler yıkanıp ütülendi ama çanta hazırlanmadı 🤦🏼♀️ İlk Doğum olacak aniden olsa ortadayım
Calisananne25 Canlarrr tam kaçıncı haftanız oluyo 1 Aralık. Ben de sezaryen düşünüyorum da o yüzden merak ettim son haftaya kadar bekleniyor mu sezaryen olunca da. Yoksa daha erken mi oluyo
EbrarLinaBebek Bbtaan canım son 35 felan ama harekette azalmanın tam tersi çok hareketlendi yatar yatmaz başlıyor ayaktayken durmuyor aşırı hareketlendi rahme çok baskı yapıyormuş bugün ilk nstme girdim
H_myra1 Bbtaan benim son 34 ama hareketler azalmadı sert ve çok hareketli özellikle akşam bu saatlerde ve gece😫
Canlarrr Calisananne25 benim erken riskim zaten var olurda gününde olursa 1 Aralık 38. Hafta oluyor. Zaten sezeryan 38 de hep alınıyor diye biliyorum
CansuDefne07 Lavantakokusu atarsa son 35 😍 çantamiz hazır oda yapmicam zaten beşiği kaldı sadece onu da bu hafta hallederiz inşallah 😄 artık yavaştan kasılmalarım başladı göbeğim de düşmüş annem öyle diyo galiba erkenci benim kuş 😄 hayırlısı ile alalım kucaklarimiza
Irem2021 CansuDefne07 ay bu anneler yokmu 🤭 aklımı çıkardı benimde son 29 günümuz var beya düşmüş karnın belin boşalmış 😅 zaten stres korku cabasi🤭