Lavantakokusu Nasıl gidiyor neler yaptınız hastane çantaları hazır mı? Zaman azaldıkça bütün duyguları bir arada yaşar oldum ben 🤪 Sata göre 49 günüm var, sizlerin ne durumda 🎈
Calisananne25 Lavantakokusu kıyafetler filan alındı, odasını aldık henüz gelmedi. Başka hiçbir hazırlık yok hastane çantası filan hazırlamadık. Ben de yavaştan kıyafetlerini yıkasam diyorum. Kasım sonu odası gelicek. 32+5im biraz geç kalıyor gibi hissediyorum 😁
Minikpanda6 Lavantakokusu bizim de aralii ortası gibi kıyafet çanta hazır gibi kendine eşofman kalmisti dün onu da aldım koyarım ins oda yapmadık 34+5 iz bugün 2200 Gr 35 cm dedi sizlerin boy kilo ne durumda acaba
Lavantakokusu Calisananne25 ne olur ne olmaz diye ben hazırladım Allah korusun erken gelmek isteyebilir bebişler en azından çantam hazır 🙃
Denal Calisananne25 geç kalkmak değilde ilerleyen süreçte bedeninizi tasiyamiyor daha çok nefese ihtiyacınız oluyor ve hayliyle dinlenme sürelerin uzuyor …sen yıkamaya başla yavaş yavaş katla bı bakmışsın bitmiş zaten eksikleri de olacak hiç olmazsa ne koydum ne koymadım diye aklına geliverir….
Eymen_Enis_Ser Semiha_ aynıyız canım son 36 günümüz ikinci sezeryan olucak hem korku hem heyecan hepsi bir arada Amin İnşAllah İnşAllah canım benim İnşAllah
Lavantakokusu Minikpanda6 en son 31de gitmiştim 1900 demişti kilosu için, bakalım ne olmuş bizimki kontrolde belli olacak 😌
EbrarLinaBebek Minikpanda6 önceki drma göre 35 haftalığım ama 32.haftada Dr değiştim bu Dr satımı değiştirdi o yüzden 34+3 üm bugün gittim 2.5 kg 47 cm kızım
Fulyay45 Minikpanda6 doktorunuz bebeğiniz küçük falan dedi mi haftasına göre benim de 2100 gram 34+6 yız moralim bozuldu minyon olacak sizin kız dedi geri falan demedi ama taktım iki gündür aklıma
2melekannesi_ Lavantakokusu son 52 💜 dolabımız çamaşırlarımız hazır son bir kaç eksik var onları da halledip hastane çantasını hazırlamayı düşünüyorum önümüzdeki hafta inşallah☺️ Herşey hazır olsun kafam rahat etsin diyorum ama bitmiyor bir türlü😅
Lavantakokusu 2melekannesi_ benim d3 tam bitmedi ama bebiş için herşey hazır bavulda ağzı açık duruyor 😌 Kendi eşyalarımı tam koyamadım onlarda olunca tamam olacak
Emir1011 Kızlar biz de 32+2 yiz her şeyimiz hazır şükür ama kafası ve karın çevresi önden gidiyor demişti doktpr sizce bi sıkıntı olur mu yani önden gitmesi ne demek
Lavantakokusu Emir1011 benimkide 31 de kontrole gittiğimizde 34 haftalık görünüyor kafası demişti, sadece normal doğumda çatın darsa zorlayabilir ama doğuma kadar herşey normale dönüyor demişti
2melekannesi_ Lavantakokusu ahh annelik işte yaa şimdiden bebişi önde tutuyoruz kendimizi 2.plana atıyoruz🙃 onlar sağlıklı olsun da bizim en büyük mutluluğumuz zaten💜
Deniz1121 13 Aralık gözüküyor doğumum ama o kadar mide yanmam ve bulantım var ki artık geceleri uyuyamıyorum 35+1 olduk, hala doğum çantamı dahi hazırlayamadım çünkü canım iş yapmak istemiyor🥺🥺
Lavantakokusu Deniz1121 bende bıraktım baya ya, zar zor yemek yapıyorum bazen bi gaz geliyor yapasım geliyor sonra tüm gün bel ağrısı 😪 mide yanması için soğuk süt baya iyi geliyor bana canım
Kafamanya Lavantakokusu herşey hazır son 30 gün şükür ama bu ayımız sorunlu malasef dun hastaneden cıktık bu ayı atlatsak hayırlısıyla 🤲
Elif1608 Lavantakokusu tam 28 günümüz var 😍 alışveriş güya bitti ama hâlâ her beğendiğimi almak istiyorum tutamıyorum kendimi 😄 Hâlâ yıkama ütüleme temizlik çanta vs hiçbişey hazır değil kendimden görmüyorum kalkıp yapayım niye böyle tembelleştim anlamadım 😄😄
Lavantakokusu Elif1608 o çoğumuz da var sanırım ya bende zar zor yapıyorum artık, zaten yere birşey düşse eşim gelene kadar orada kalıyor artık 😂😂