Hilal-95 Eymeninannes 38 olduk nışan da geldi yarın bakalım ne dicek doktor alt muayeneden artık gına geldi valla🤦🏻♀️
Bskaymazz1 Eymeninannes 38+3 olduk nişanım da geldi 1.5 cm açılmam var spor yapıp duruyorum ama gelmiyor gelmekte olan 🤷🏼♀️😂
honeysmom Eymeninannes 38+1 iz 38+4 te sezeryan dedi doktor. Normal çok istiyordumm ama nasip hayırlısı böyleymiş şimdi çok heyecan var 🙈
Fatmaozdl Bugün doktora gittim ben doğumun başlamış ama evin yakın evde cek sancini yarına dogurursun büyük ihtimalle dedi 🙈
Eymeninannes Fatmaozdl ayy ne güzel kaç hafta gün oldu senin Allah sağlık sıhhat ile kurtarsın ins ikinizide
Eymeninannes Hilal-95 o kadar iyi değil ben daha hiç olmadım istemedim 39 +3 yarın 4 olacak işte ama genede gideyim mi kalayım mi kararsızım
Dlnnn Hilal-95 acıyor mu muayene ederken bir de doktor görüyor Mu orayı yoksa örtü mü atılıyor üstünüzee🤮🤮😬😬
Fatmaozdl Seydaerz iki gün önce nişanım gelmişti ama ağrım yoktu çok dün ve önceki gün kasıklarımda ağrı vardi bugün kontrolüm var diye bekledim ağrım çok artmadigi için gitmedim bugünde sabah çok ağrım oldu gittim ve alttan muayne yaptılar doğumun başlamış dedi
Fatmaozdl Eymeninannes 38+3cumlesinin inşallah rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin korkuyorum ama normal doğum 🙈🙈
Hilal-95 Eymeninannes evet değil ama bnm nışanım geldi 1 hafta olcak oyuzden acılmamı kontrol ediyor doktor zaten haftada bir gitmem gerekıyoda ben duramıyor valla suyum biterse kaksını yaparsa korkusu allah korusun durmadan gidiyorum🤦🏻♀️ Geleydi iyiydi🤣
Eymeninannes Fatmaozdl banada normal doğum dediler bakalım artık hadi gözün aydın sağlıla kucağına al
Eymeninannes Hilal-95 Hemde çok iyiydi ama gelmiyorlar sanki inat etmişler gelmemek için hele babası ayrı heyecanla bekliyor hergun soruyor nerde kaldı bugunde varamadımi son durağa 🤭😀
Hilal-95 Eymeninannes 🤣🤣🤣 ya sorma bızımkıde garibim çantaları kaç kere indirdi arabaya cıkardı😅😅 ama gelmıyor geri gönderiyolar beni🙈🤭
Eymeninannes Benim hiç bir belirtisi yok sadece gün sayıyoruz 39+4 teyiz .yarında kontrol var ama belirtiler hiç olmadığı için bide bebeğimin hareketleri de güzel o yüzden kontrole gidip gitmemekte kararsızım.acaba gitmeyip direk dogumami gitsem beklesem mi
iremvebebegi Eymeninannes merhabalar. 🌸😊 bizdr 39+5 teyiz. Ama gelmiyor gelmiyor 😊 doktorumuz kilosu fazla artarsa sezeryana alırız dedi. Sizin bebeğiniz kaç kilo acaba 😊