Derin0712 canım aynı beni anlattin 2 çocuğum vardı bide hamileydim hamileliğim çok kötü geçti hep yerdeydim, yarı aç yarı tok geçirdik çocuklarım zayıfladı, eşim sağolsun oda bizle beraber perişan oldu iyiki eşim vardı bana elinden geldiğince yardımcı oldu ama oda çalışıyordu evde olunca elinden geleni yaptı, ama çok ağladım kimsem yok diye sizdede kendimi gördüm çok zor Allah yardımcınız olsun bu zamanda kimsenin kimseye faydası yok canım