Kamusbuglem Bana da yazmıştı Dr 36 . Haftaya kadar kullanacaksın dedi çok kasılma olursa sabah akşam tok karnına bir su bardağına koyup eriyince içiyordum . Eğer karnım çok sertlesmiyirsa ayaklarım çok agrimiyirsa 1 tane geceden içiyordum çünkü gece daha çok ağrıyordu ayaklarım