iremakp_46 iremakp_46 test fln yaptırdı NsT ,ayrıntılı ultasyon ,tahliller hepsi gayet iyi normal dedi sorun çıkmadı çık şükür
SelverDoganUcar iremakp_46 hamile insanı strese sokuyor anladığım kadarıyla yalnız da değilmişim geçmiş olsun
iremakp_46 SelverDoganUcar teşekkür ederim ben devlette yer bulamadım oraya gittim bir buçuk ay önce devlete gitmiştim 1100 gr çıktı şimdi 1800 devlette bir sorun yok kilosu normal denmişti
iremakp_46 SelverDoganUcar bana tekrardan eski ultrason kağıtlarıyla 1 hafta sonra gelmemi istedi yalnız ben gitmeyi düşünmüyorum
Yelizzzz34_ Ben yaşam hastanesinde yasemin afşine gidiyorum şuanlık memnunum ama çok yoğun kendisi ve muayeneleri hep hızlı hızlı oluyor ilerde belki sırf bu yüzden değiştirebilirim
hndnnn SelverDoganUcar amin inşallah sağlığı yerinde olsun da herşey yoluna girer.. Allah yardımcımız olsun hepimizin hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🤲🤲