SelverDoganUcar canım ben de batmandayım biri iki defa doktor değiştirdim genel olarak çok inceledim ve artık medikal parkta kemal coşkun herkesin dilindeydi. Bugün onun yanına gittim ve doktor farkını ciddi anlamda gördüm adam bir harika ve detaylı herşeyine bakıyor, ayrıca böyle çevremde riskli gebelerin çoğu onun yanında tedavi görüyorlar