Canim ben de 37. Haftama girdim hep önden giderdi bebeğim ama geçen hafta da hiç kilo almamış dedi dün gittim yine kilo almamış dedi. Kilosu 2600 filan 2 haftadır aşağı yukari. Ben de baya takıyorum kafama her şeyi de yiyorum burda yazılan. Demekki bebeğin yapısı öyle :(