Gzmysf1608 Kilosu iyi aslında gayet stres yapmayın kendinize doktor aksini söylemedikçe sıkıntı yoktur, sağlıkla kucağınıza alın😊 Bir de cihazda bazen yanlışlık olabiliyor mesela geçen çarşamba gittim kilosu düşük çıktı pazartesi tekrar gittim tam haftasında çıktı. Cihaza, bebeğin pozisyonuna vs göre değişiklik göstebiliyor