Ozgeliko Kizlar 1 gün gecikme ile adet oldum,Aralık ayına inşallah pozitifleri görürüz tüm isteyenler 🙏
yuksell07 Ozgeliko amin inss bizimde öyle aralik ayına kaldı mfk yöntemini kullanan bu ay bende folat d vitamini bal probolis karisimi aldım
Deletedmom_29 Ozgeliko Benimde Mart ayına kaldı eşim asker ve izinler dahilinde bebek olanlıyoruz banada dua edermisimiz ve önerdiğiniz folik asit varmı doktorum ınofolıc combo önermişti üş ay kullandım bir etkisi olmadı 🙂
umutluanneadayi Ozgeliko ahh birgün inşallah çift çizgiler bizi bulur Rabbim hayırlı zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah hepimize🤲🏻♥️
Ozgeliko yuksell07 bende bu ay mfk yöntemi denemeyi düşünüyorum,inşallah güzel sonuçlar alırız. Probolis karışımını Suat beyden mi aldiniz?
Asli0611 İnşallah hayırlısıyla güzel haberler alırsınız canım yaklaşık 2 haftalık bir gecikmem car bugün ilk doktor kontrolüne gittim 6 haftalık ama hiç bişi görünmedi kan testi verdim
Ozgeliko Asli0611 inşallah daha küçük olduğu için gözükmüyordur,icini ferah tut. Sağlıkla kavusmani dilerim 🙏🌸
Ozgeliko Deletedmom_29 Valla açıkçası ben kendim aldım,3 aydır kullanıyorum deniyorum benimde olmuyor. O yüzden folik asit oneremem,ama mfk yöntemi var onu deneyin isterseniz ben de bu ay onu denicem inşallah hepimiz pozitifleri görürüz 🙏🌸
Ozgeliko Mucizebeklerkennn Canim YouTube da detaylı video var ordan bak istersen daha iyi anlarsın ben tam anlatmayabilirim 🙏🌸
Ozgeliko umutluanneadayi https://instagram.com/docdrmfk?utm_medium=copy_link canım bu hocanın ınstagram hesabı daha iyi anlayabilirsin canlı yayınlar yapıyor akşamları,bir de YouTube de videolar var 🙏