[silindi] Seymaben ben açıköğretim adalet okuyorum şuan bu sene kayıt oldum .Ve hiç üniversite sınavına girmedim 3 yıldır
muallimehanimmom5 [silindi] sizin bahsettiğiniz herhangi bir üniversiteden mezun olup ikinci üniversite okumak isteyenler için geçerli bir durum