syagmurr kemalim01 hayırlı sağlıklı ve hayırlı zamanda olsun inşallah hepimizinki olunca bu zamanları çok güzel hatırlıcaz🙏🏻
bbuseersoy1 Bende erken gebelik testi yaptım 4 gün geçti ve hep gününde olurum 2 gün arayla 2 tane yptım iksii de pozitif, kan testim de 75 çıktı 2 gün sonra tekrar test vereceğim 🙏🏼
syagmurr bbuseersoy1 ilk yaptığınız erken gebelik testide pozitifmiydi? Hayırlı olsun inşallah sağlıklı bir gebelik olur🙏🏻