syagmurr Merhabalar, 1 Kasım yumurtlama günümdü adet tarihim ise 15 Kasım bu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Böyle olup sonra pozitif çıkan var mıdır?
Gzdeee11 syagmurr benimde 11 kasım adet tarihim bende yaptım bu gün negatif çıktı bence beklemeliyiz biraz daha
kemalim01 syagmurr erken gebelik testleri kaç gün öncesinde belli ediyor yani ne zaman yapılmalı biliyor musunuz acaba
maviay246 syagmurr Canım daha çok erken ben ilk yaptığımda çıkmamıştı 4gün sonra yaptım çıktı bekle bakalım
syagmurr Gzdeee11 bekleme süresi çok yorucu değilmi🙄 ümitlenmekte istemiyorum negatifi görünce bilemiyorum sen neler hissediyosun
Gzdeee11 syagmurr aynen zor ama elimizden bişey gelmiyor ki düşünmekten yoruluyor bazen insan benim 16 aylık oğlum var ve 2.yi istiyoruz inşallah olur en yakın zamanda rabbim gönlüne göre versin
syagmurr kemalim01 Adet olmadan 6 gün öncesine kadar belli ediyor 6.gün yaparsanız %76 doğruluk payı diğer günler %96-99 arasında oluyor
kemalim01 syagmurr teşekkür ederim elimde normal test var ama beklesem mi dayanamayıp erken test mi alsam diyorum kafa karışık merak içindeyim
kemalim01 18i yada 19 u gibi 3 ay önce düşük yaptım düzensizleşmişti adetim normalde 28 günde olurum şimdi geçen ay düzene girdi ona göre bu tarihlerde bekliyorum
syagmurr kemalim01 beklemek çok zor biliyorum ama bence bekleyin daha var çünkü biraz daha bekleyin sonra hayırlı haberlerinizi alırız inşallah
syagmurr maviay246 ümitlenmek istemiyorum ama eczaneden alırken kesin sonuç verir diyince negatifi görünce bilemedim
Esracloud1 @syagmurr adet tarihim 8 Kasım 3 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı henüz adet olmadım
kemalim01 syagmurr amin inşallah bekleyen dileyen herkes bu güzel haberi alır inşallah 2. Çocuk benim ki şükür bir oğlum var kardeş çok istiyor düşük yaptım 3 ay önce kardeşim ne zaman gelecek deyip duruyor inanın onun için çok istiyorum evet beklemek zor ama beklicem tabikide yapacak birşey yok nasip kısmet
maviay246 syagmurr canım kişiden kişiye değişiyor ya benim kuzenim adet olacağı günü kıpkırmızı iki çizgi ile öğrenmişti mesela bazıları silik çizgi ile öğreniyor bazıları adeti 1 hafta fln geçince o yüzden sabır 🤲
syagmurr kemalim01 hayırlı sağlıklı ve hayırlı zamanda olsun inşallah hepimizinki olunca bu zamanları çok güzel hatırlıcaz🙏🏻