ezk210718 canım benim karnımda gaz sancısı gibi sancı vardı bir pazartesi günü akşam başladı.Bebeğim de çok hareketli çok şükür çok önemsemedim.Perşembe de kontrolüm var diye.Karnım semsertti.Bebek döndüğü zaman farkediyorum ama bu farklı bir sertlikti.Takip eden çarşamba birden vajinal ağrı ile kahverengi kan geldi hemen doktoruma gittik.Karnıma dokunur dokunmaz kasılman ve sancın var dedi.Kasık üstlerimde göbek deliği altındaydı o dönemde ağrı.Zaten uzun süredir magnezyum falan kullanıyorum ama doktorum onların çok fazla ağrı kesici gücü olmadığını söylemişti.Hatta ilaca rağmen dün akşamüstü yine sertleşme başladı bu sefer bel ve sırt ağrım da var bugünnde aynı devam ederse yarın doktprumu arayacağım.Daha önce bir kaybım olduğu için riske atamıyorum.