Merhaba kızlar 18.haftamda ultrasonda kasılmam çıkmıştı doktor koca bi bardak süt iç dedi hergün ve ben hergün aksatmadan içiyorum bugün kontrolümüz vardı 20+6yız yine kasılmam çıktı canım çok sıkıldı bu duruma doktorum demekki yeterli gelmiyo iki bardağa çıkar dedi üzüldüm ister istemez suçluluk duyuyorum bu kasılmalar geçiyo mu zamanla lütfen cevaplayın yaşayan varmı😔 bi zararı oluyo mu allah korusun