hope-full ayy ne yaparsan yap ama sakın 30 derecenin üstüne atma ben beyazları bebek programında yıkadım 60 derecede çekti bütün zıbınlar 😅😅😅 bebek programını kullanmadım bidaha allahtan ilk makineydi. Ben sarıları pembeleri bile ayırdın çılgın gibi. Ama ilk yıkama solabilir renkleri karışabilir diye 😌 bundan sonra sadece beyazlarını ayrı yıkarım gerisini karısık yıkarım