Devlet hastanesinde dün yaptırdım testi bu gün e nabızda sonucu çıkmış gözüküyor değerler normal yazıyordu yarına randevu aldım sonuç öğrenmek için gideceğim böyle hemen ertesi gün çıkanlar var mi sadece iki değer gözüküyor beta hcg ve pappa yazıyor sizde de öylemiydi