Filee ben randevu aldım mhrsden yanlış doktora almışım odoktor beni yazı yazıp testi yapan doktora gönderdi.oda yogunmus yarına randavu verdi.yarin tekrar gittim ölçümlerim yapıldı.kanimida verdim.hatta ölçüler 20dkk falan sürdü doktor pozisyon uygundeil meyve suyu iç yürü 10dk sonra geldedi .tekrar gittim öyle normalde devlette şöyle bir bakılmasına okadar aliskinimki uzun bakılınca korktum bebek iyimi dedim iyi dediler .yaaa çok maceralı oldu