Pelvan gaviscon doye bir ilaç yazdi doktorum gündüzleri olunca biseyler atıştırıp bir kaşık içiyorum gece de yanmamasi için aksam 6 gibi yiyorum yemek yatana kadsr çok dolduruyorum midemi 12 ye kadsr kaziniyor midem zaten hafif biseyler yiyorum ilacı içiyorum üstüne bir iki bardak su içiyorum rahat uyuyorum bazen ise yaramıyor azda olsa yanmaya devam ediyor ama dayanılmaz olmuyor bana doktor gün-de 3 ölçek içebilirsin demişti