RabiaYrkAcar gittim ve hiç memnun kalmadım 206 tl vermiş gelmiş oldum boş yere hiç güzel ilgilenmedi canım ve beni savsakladı 3 ayrı doktora gittim hepsi 20 ağustosa doğuma gün verdi bayram arefesi tatilmiş diye doktor hanım bekleyelim 39. Haftada alırız bayramda almayalım dedi suyun muyun ağrın sızın olursa sen gelirsin dedi plesantam aşağıda doğum yapalı çok olmamış neye güveniyor bilmiyorum Ve idrarımda enfeksiyon çıktı sonuçlar güzel birşey yok dedi ee kristal var dedim öyle yazıyo lökosit eritrosit falan baya yazıyo var yani protein yok tek ben diyince sende alerjş varmı dedi yok dedim tamam o zaman sana şu ilacı yazayım dedi iltahp için ilaç yazdı ultrasnda 2 dakika bakmadı inan oraya boşa yattım ve döndüm geldim🙄en iyisi önceki doktor tabi bana ölebilirsin diye değil ben buraya durumum riskli diye gittim öyle birşey olmaz korkma dedi ölmezsin yani dedi 🙄 öyle işte bakalım napıcam ama annemle kardeşim yanımdaydı çok şaşırdılar hem ilgisizliğine hem savmasına