suadeeee Esrakin benimde öyle oldu ben tamamen dbitti sandım bi baktım kaç gün kıpkırmızı geldi sonra yine geçmişti bugün yine başlamış
Esrakin Gulnur26 valla 20 gun sonra yavaş yavas kendime geldim ilk gunler ölüm gibiydi saga sola donemiyordum en kotusu oydu donememek
Gulnur26 Laleozkan_09 en sağlıklısı o olacak sanırım herkeste farklılık gösteriyor anlaşılan tesekkür ederim. 🌸
Esrakin Gulnur26 Benimde bitmişti ama 15 gun sonra tekrar çoğaldı bugun 28 gun hala devam ediyor fena halde
suadeeee Gulnur26 bende yapmıyodum ilk on gün felan sonra dikişim açıldı sanıp acile gitmiştim normal bişeyi yok demişlerdi batikonlu su yap taharet alır gibi yıka demişlerdi ilk bikaç gün öyle yaptım sonra da pamuğa direk döküp dikişlere sürüyorum