Gulnur26 su gibi akıntının olması normal 40 a kadar muhtemelen iyileşme sürecinde devamlı ped kullanımı kapalı kaldığı için biraz kaşıntı deri soyulma akıntı bunlar normaldir. Bende de olmuştu doktorum öyle demişti bana da. Ama koku çok rahatsız edici ve dikişler ağrılıysa bi doktora görünün derim.