Cerenvebebisi Kerem_mom biz 36 haftalığiz Aralık 7 gözüküyor doğum sizin nasıl bizden önce sezeryan mi olucaksiniz ☺️ sağlıkla kucaklayin inşallah 🤲
annesi_ Kerem_mom 34+5 haftalığım bende 6 Aralık sezeryan dedi doktorum günümü bekliyorum biran önce gelsin Aralık istiyorum artık sağ sağlim kavuşalım inşallah 🤲🏻🤲🏻
Ada_kacira Nurklc38 ya darısı başımıza inşallah kızım 3 yaşında sabırsızlıkla kardeşini bekliyoruz biz bu gün 21+3 olduk su kabağı ☺️
Nurklc38 Ouzc Sanırım en heyecanlı yeri su gelmesii eşimi aramak istiyorum aşkımm suyumm geldi diye hahaha 😂😂
EbrarEmrah Nurklc38 sona yaklaştıkça heyecan artıyo😄 biz de 36+3 olduk ama pazıyı geçtik kavunuz uygulma neye göre belirliyo acaba🤔
Cerenvebebisi Nurklc38 biz seninle aynıyız günü gününe bir kaç postta daha konuşmuştuk hatta 36+0 dan merhaba yani ☺️ ama ben geçen hafta paziydim bu hafta kavun olduk demekki uygulama herkeze farklı gösteriyor.🤷☺️
Nurklc38 Cerenvebebisi Haha bencede 32 de karpuz olup 34 de kavun oldum 😂🤦🏼♂️ Gittiniz mi kontrole ne dediler :)
Nurklc38 Jcutifudjvyf baya nazlı çıkmış senin bebiş benim ki inşAllah o haftaya kadar beklemez 😂🤦🏼♂️
alparslanannesii1661 Nurklc38 gecen burda biri sey yazmisti karnimdan degisik sesler cikmaya basladi sonra suyum geldi simdi karnim guruldasa suyum gelecek saniyorum 😂😂