Umoo hareketi çok şükür iyi ama ben kayıplarından dolayı aşırı panik atak yapıyorum , şimdi tansiyonunda öğrendim ya iyice beter olurum doktor gelişimi güzel dedi 28 de ciğer geliştirici vurulmuştuk da girmez bu bebek Allah’ın izniyle dedi ama sonuçta kapalı kutudan geliyo bebek doktor da bilemez nasip gerçi 40 da doğup da girebilir belli olmaz ama dua et ne olur doğum derse de girmesin küveze