37 haftamda 2-3 cm açıklık vardı 38. Haftamdayım hala aynı canım. Dün doktor kontrol etti açıklığım aynı olunca sıyırma denilen bir işlem var açıklık muayenesi esnasında yapılıyor doğumu tetiklemek için onu yaptı Yarın sabaha sancın olabilir dedi ama bende hala tık yok. Oğluma hamileyken de 37. Haftamda 2 cm açıklık vardı ama 2 hafta sonra gittiğimde 5-6 cm açıklığım vardı anca doğurdum💁🏻♀️