yunusemreninannesiii Kızlar bir şey sormak istiyorum size biz 16+6 haftagız ilk gebeligim göbeğimin ortasın da böyle bi küçük kıbırtama gibi oluyor sizce bebeğim mi
Anesliina yunusemreninannesiii bence bebeğiniz, ben 2. Gebeliğimde 12. Haftada hissettim 16. Haftalarda bariz belli ediyordu kendini 🌸🐛
Cokomik yunusemreninannesiii doktor bana ilk gebelikte 20.haftadan önce bir şey hissetmezsin dedi hossetogin şey damar olabilir demişti
semanurcennet yunusemreninannesiii bende 17 haftalığım benimde oluyordu başla bişidir diye düşünüyordum 🥲
Ozlem2206 yunusemreninannesiii gerçekten hareket ettiğinde gazmı bebek mi çok net ayırt edebiliyosun canım şüpheye düşüyorsan daha erken haftan zaten bi kaç hafta var önünde anlayabilmen için
Deryaasn Evet bebeginiz olabilir benimde sol alt tarafimda surekli pıt pıt vuruyor yaklasik ayni haftadayiz 🌸
yunusemreninannesiii Deryaasn genel de ne zamanlar vuruyor ben kendımı dinlersem hıssedıyorum bir de bikeresınde göbegımın üzerinde karıncalanma olmustu 😂
yunusemreninannesiii Anesliina genel de 21. Hafta dıyorlar bende kendımı kaptırmak istemiyorum o sanıyorum valla
Deryaasn yunusemreninannesiii yemek yedikten sonra ve genelde sirt ustu uzaninca bariz hissediyorum ben 45 kiloyum o yuzden erken hissettigimi dusunuyorum
superrmomy 18 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bunları okudukça kendimden şüphe etmiyor değilim 😅 bizde tık yok hala 😄 tıbben 12 hafta da hissetmek mümkün değil, 16 haftadan sonra 2. Gebelikte hissedilebileceğini söylüyorlar.
yunusemreninannesiii superrmomy evet bende öyle duymuştum ama annem de bana 4bucuk aylıkta oynar artık Kküçük küçük demişti
Eceguldemir55 superrmomy ilkinin ilk minik tekmesini 16 da hissetmiştim. İkinci hamileliğim de ilk hareketini 14 de hissettim şuan 16 yız sol alt tarafımda çok net hissediyorum 😊 kişiden kişiye değişiyor işte
alpereninannesiii superrmomy al benden de o kadar ilk gebeliğim benimde 19. Haftaya giriyoruz bende tık yok kendimden şüphe ediyorum
Mihriballim superrmomy valla benimde 2. Gebeliğim 15+6 bugün yok hala hissedemedim kendimi dinliyorum ama yok yani 🙈 hissetsem içim rahat edecek böyle sürekli iyimi diye düşünüyorum
superrmomy yunusemreninannesiii şuan hissediyor da olabilirsin canım fiziksel olarak kilon, karın bölgen buna uygunsa. Bebek büyükçe, güçlendikçe daha net hissedersin inşallah 🙏
yunusemreninannesiii Deryaasn bende sırt üstü yatınca hissediyorum valla bir de erkek çocuğu daha haraketleri oluyor dıyorlar
yunusemreninannesiii Eceguldemir55 bir de tekmemi attı 😂 benım oğlum cok haraket etmeyi sevmiyor ben anladım her gittim de kolu basının altında keyfı yerınde 😂
yunusemreninannesiii superrmomy ben az göbeklıydim valla 😂😂 insallah rabbım o günleri de göstersin a sabır dıyorum kendıme 1 ayım kaldı artık oynar oğlum 💙
Busraferdi7 İlk gebeliğim oğlumu 16 ncı haftada hissetmiştim ilk şimdi 24+3 olduk kıpır kıpır maşallah subhanallah 🤲💙
superrmomy alpereninannesiii senin vaktin gelmiş canım hissetmeye başlarsın bu hafta 😇 sırt üstü yat kıpırdamaya başlar, sonra da yerinde durmaz 😄
Busraferdi7 yunusemreninannesiii Şuan 23+3 üz 16 ncı haftamda pıt pıt karnım oynuyordu görebiliyordum hatta bazen izliyordum şimdi yerinde duramıyor 🥲
Eceguldemir55 yunusemreninannesiii Ohhh ohh maşallah ne güzel bol bol dinlensin valla en güzel yer orası 🤭 benimki de erkek ilki de erkekti 😁