Balm0990 şehir hastanesinde takipliyim. 10 Kasım orada randevum vardı ama eşim özele gidelim dedi. Bir seferde daha iyi sonuç alalım diye. Sinan Tan a gideceğiz. Burada onu çok övdüler. 500 lira 45 dakika muayene 6 fotoğraf ve video CD si veriyorlarmış. En önemlisi eşim de içeride olacak. Bebeğimizi görecek nasipse😇🤲 1 tane düşük yaşadım. Ve 14. Haftada çiçek plasentamın olduğunu öğrendim biraz korktuk gerçi şimdi başka doktor düzelmiş dedi ama bakalım. Sinan bey ne diyecek.