Saadet14 Balm0990 12.hafta da tahminde ki bulundu bilemem kız dedi. Sonra bir türlü gostermedi cinsiyetini 23.hafta da pipisi var dedi 🙈 biz hep kiz kiz diyorduk
35SD28 RumeysaNur34 direkt pipisi dedi bizde. Benziyor demedi. 2 kere rüyamda kız gördüm. Daha sonra 2 kere daha gördüm.
Papatyam63 Balm0990 benim kuzenimim bebeyi hep erkek degiler heryseyi mavi odası mavi bildiğin herşey ismi bile hazır kapı süsü mevlit susleri bile hazırdı 38 haftalıkti hala erkek dedi doğuma girdi bebek kız çıktı herke şok oldu hata kan verdiler bizim olmaya bilirr dava açtılar bebek karıştı diyer ma abenekleri kız çıktı
Beste0636 Balm0990 benim 12 haftalıkken bacak arasına bakıp kız dedi sonra 16 haftalıkken yine bacak arasına bakıp erkek dedi detaylıda da erkek olduğu kesinleşmişti
Balm0990 Beste0636 bacak arasından bebelerimiz göstermesine rağmen nasıl karıştırılıyo ben anlamadım valla😃
Dseker Arkadaşıma kız dediler herşey hazır hastane odası bile süslendi doğumda hooooppppp erkek😀😀😀😀😀😀
Ilkmeyvem Ayyy iyice kafam karıştı 16. Hafta erkek dedi şimdi okuduklarımı duyunca şaşırdım 🤦🏻♀️ En iyisi ben bebeğim diye seveyim karnımı 🤣 Komşumunda 8. Aya kadar kız denildi son muayene olayında başka doktora gitti erkek denildi ve erkek doğurdu ☺️
Balm0990 Ilkmeyvem ben artık yavrucum kuzum bebeğim falan diyorum 😃 kızım desem erkekse üzülür, oğlum desem kızsa üzülür diye düşünüyorum😃🤷🏻♀️
mommyciks Bu postları okudukça bende hep acabalara duusuyorum 😊 16+2 de kız dendi . Valla meraktayim sanırım tekrar gidicem başka Dr a .
35SD28 Balm0990 şehir hastanesinde takipliyim. 10 Kasım orada randevum vardı ama eşim özele gidelim dedi. Bir seferde daha iyi sonuç alalım diye. Sinan Tan a gideceğiz. Burada onu çok övdüler. 500 lira 45 dakika muayene 6 fotoğraf ve video CD si veriyorlarmış. En önemlisi eşim de içeride olacak. Bebeğimizi görecek nasipse😇🤲 1 tane düşük yaşadım. Ve 14. Haftada çiçek plasentamın olduğunu öğrendim biraz korktuk gerçi şimdi başka doktor düzelmiş dedi ama bakalım. Sinan bey ne diyecek.
Selver07 Balm0990 eşime doğana kadar kız demişler erkek doğdu ama kayınvalidem o zamanlar her ay hastaneye gidilmiyordu 2 en fazla 3 kez ancadır diyor değiştiğinden haberleri yoktu belki 😂
Mavistez Benim arkadaşım a 20. Haftaya kadar kız dediler özel hastane de sonra detaylı ultrasonda erkek olduğunu ogrendi 😁 benimde iki çocuğumda da 13 ve 14 haftada net söyledi gittiğim doktorlar yanilmadilar