Merhaba ben de Gülçin Üstün Serpime gidiyorum Çok memnunum kendisinden ne zaman arasak telefonla cevap veriyor ya da instagramdan yazınca dönüş yapiyor onemli olan da bence bu zaten. Muayene ucreti diger doktorlardan daha ucuz simdilik ayda 1 gidiyoruz zaten. Dogumda sezeryan istiyorum zaten Ankaradaki hastaneyide arastirdik gayet memnun kalanlar var