Ben Kırıkkaleliyim ama kırııkkalede yaşamıyorum. Ama tatillerimde Kırıkkale’de doktora gidiyorum. Hamile kalmadan önce yaşamda Abdülkadir beye gitmiştim cok kibar biri ancak beni korkutmuştu biraz acımasız gelmişti bana öyle gelmiş de olabilir. Son geldiğimde de yaşamda Berk beye gittim cihazı cok iyi bebeğimi görmeye gitmiştim zaten. Sevmiştim de. Kırıkkale’de olsam onunla ilerlerdim.