GizemDnmez Ben çok memnundum doktorumdan, her şeyimle dört dörtlük ilgilendi kendisi. ☺️ Her muayenemde tatlı dilli konuştu , bebek hakkında detaylı bilgiler verdi. Bişey sormama bile gerek kalmıyordu. Ben sormadan aklımdaki her sorunun cevabını veriyordu 🥰