deletedmom27371 ben de cuma günü baktırdım iki bebeğime. Her şeyi normaldi. Yine de kan verdik. Sonuçları bugün aldım. Normal değer yazıyor. Burada görmüştüm birinde risk vsrdı bu yüzden o ekran kırmızıydı referans dışı yazıyordu onda. İçinizi rahat tutun. Ben de rapor ektedir yazmıyor.
https://resimyukle.io/r/2h8LWHn5qi